.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محسن رضايي: هنوز تصميمي درباره كانديداتوري نگرفته‌ام

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: اظهارات رييس‌جمهور درباره گفت‌وگو با نامزدهاي انتخابات رياست‌جمهوري آمريکا انداختن توپ به زمين آن‌هاست.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا، منطقه مرکزي، " محسن رضايي" در جريان سفر به استان مرکزي در جمع خبرنگاران افزود : اگر همه بخواهند اسب‌هايشان را زين کنند و در صحنه انتخابات حاضر شوند و فضاي تشخيص و شفافيت را از انتخابات بزدايند، مطمئناً نمي‌توان نام اين را دموکراسي گذاشت. شايد بتوان گفت اين امر سوءاستفاده از فضاي آزاد است که کسي بخواهد براي منافع شخصي وارد انتخابات شود.

وي درباره آخرين تصميمش براي حضور در رقابت‌هاي انتخابات آتي رياست‌جمهوري نيز گفت: فضاي انتخاباتي حاکم بر جامعه فضايي است که هنوز نمي‌توانم تصميمم را بگيرم.

رضايي هم‌چنين درباره واردشدن خاتمي به انتخابات دهم به عنوان يک رقيب براي اصول‌گرايان اظهاركرد : نظر خاصي در مورد آمدن آقاي خاتمي ندارم.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در ادامه در واکنش به طرح مساله مذاکره با آمريکا گفت: اين ابتکار خوبي است، اگر دولتمردان ايران بتوانند توپ را در زمين آمريکايي‌ها بيندازند، تشخيص مردم آمريکا مي‌تواند بر اين باشد که مقصر اصلي دولتمردانشان هستند.

محسن رضايي درباره اظهارات رييس‌جمهور در جريان سفر به نيويورك و اعلام آمادگي براي گفت‌وگو با نامزدهاي انتخابات آمريكا، اين اقدام را انداختن توپ به زمين دولت امريکا دانست و گفت كه کار بسيار خوبي است.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام هم‌چنين درباره آن چه دخالت دولت در امر خصوصي‌سازي و موضع مجمع در اين باره خوانده شد، اظهار كرد: دولت بايد به قوانين خصوصي‌سازي عمل کند اما مهم اين است در اين راستا سهم بهينه‌اي بين بخش خصوصي، تعاوني و عمومي تقسيم شود.

وي افزود : اگر بخش دولتي بيش از بخش خصوصي کارخانه‌ها را خريد مي‌کند تناسب لازم در سياست‌هاي اصل 44 رعايت نشده است.

رضايي درباره صحت اخبار منتشرشده مبني بر بازگرداندن برخي کارخانه‌ها به دولت نيز گفت: من چنين مطلبي نشنيده‌ام، اما هر نوع دولتي کردن بنگاهها خلاف اصل 44 است و بايد عکس آن اتفاق بيفتد.

وي در پايان تصريح کرد: گروههاي سياسي فعال در جامعه چه اصول‌گرا و چه اصلاح‌طلب بايد فداکاري و به دولت کمک کنند تا انجام امور توانمندتر در کشور پيش برود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.